Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Array
(
    [tools.php] => Visi
    [tools.php?id=1] => Finansavimas
    [tools.php?id=2] => Praktiškos
    [tools.php?id=3] => Verslas
    [tools.php?id=4] => Laisvalaikis
    [tools.php?id=5] => Bendravimas
    [tools.php?id=6] => Išsilavinimas
    [tools.php?id=7] => Žinios + Žurnalai
)
Visi Finansavimas Praktiškos Verslas Laisvalaikis Bendravimas Išsilavinimas Žinios + Žurnalai

foursquare

2014-06-04 15:24:27
Sukurta 2009 (JAV)
foursquare.com/
KAM SKIRTA?
Foursquare įrankio dėka,  verslas gali paskatinti vartotojus lankytis įmonės pardavimo vietose, įgyvendinti lojalumo programą ir žinoma padidinti pardavimus. Tai puikus marketinginis įrankis.


KAIP GALIMA NAUDOTI
Tai nemokamas (bazinis paketas) mobilus socialinis tinklas „Foursquare“ šis sukurtas mobiliajai technikai turinčiai GPS vietos nustatymo įrangą. Būtent tai jį daro unikaliu ir vieną iš didžiausių potencialų turinčiu marketingo projektu pasaulyje. Programėlės esmė labai paprasta ir galima sakyti, jog joje tėra tik vienas svarbus mygtukas: „Check in“ (lt. užsiregistruoti, prisiregistruoti).

Turėdami šią programėlę savo telefone, užeinate į kokią kavinę, kino teatrą, restoraną ar bet kokia kitokią panašią įstaigą, programėlėje paspaudžiate „Check in“ naudojant GPS, jūsų apsilankymo vieta pažymima atitinkamoje virtualioje duomenų bazėje. Tokiu būdu apie apsilankymą galite paskelbti savo draugams. 

Kaip naudoja verslas? Už kiekvieną apsilankymą gaunate taškų ar ženkliuką. Kita, jau praktine prasme naudingesnė funkcija – apsilankę bet kurioje registruotoje vietoje, galite palikti atsiliepimą bei įrašyti pasiūlymų ką būtinai reiktų nuveikti šioje vietoje.

Foursquare tai socialinis tinklas, mobili programėlė ir žaidimas viename. Lankytojas prisiregistruoja konkrečioje vietoje ir jeigu gauti duomenys atitinka kokią nors sukurtą akciją (lankosi pirmą kartą arba apsilankė penktą kartą), Foursquare sistema jį pasveikina kaip laimėtoją. Šią sveikinimo žinutę vartotojas parodo įmonės darbuotojui ir už kiekvieną apsilankymą gauna taškų, ženkliuką („badges") ar apdovanojimą.

Tokiu būdu verslas turi puikų įrankį paskatinti apsilankyti pas save parduotuvėje, restorane ar kitur,  padidinti savo prekių ar paslaugų vartojimą ir kurti lojalumo programas

Kaip naudoti šį įrankį, žiūrėkite čia:



KŪRĖJAS
Naveen Selvadurai, Dennis Crowley