Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Klausimai
Array
(
    [questions.php] => Visi
    [questions.php?id=26] => Darbuotojai
    [questions.php?id=27] => Marketingas ir pardavimai
    [questions.php?id=28] => Mokesčiai
    [questions.php?id=29] => Reklama ir RSV
    [questions.php?id=30] => Technologijos
    [questions.php?id=31] => Teisė
    [questions.php?id=32] => Finansavimas
    [questions.php?id=33] => Verslo pradžia
)
Visi Darbuotojai Marketingas ir pardavimai Mokesčiai Reklama ir RSV Technologijos Teisė Finansavimas Verslo pradžia

Kaip veikia „Google“ paieška?

Marketingas ir pardavimai

Remigijus Kuliešius
RAIBEC | Be efficient online
Vadovas / CEO
2019-10-27 22:12:49

Taip, straipsniai, publikuoti kituose tinklalapiuose, portaluose su nuorodomis į jūsų tinklalapį, turi didelę reikšmę ir tinklalapio randamumui, ir jo pozicijoms „Google“ paieškos sistemoje. Jeigu tinklalapis visiškai naujas, pirmiausia turėtumėte atsidaryti „Google Search Console“ ir jai pateikti savo tinklalapio turinio struktūros failą, dar vadinamą „Sitemap.xml“. Šis failas paieškos sistemai nurodo, kiek ir kokių puslapių, kokie jų adresai yra jūsų tinklalapyje. Tai palengvina ir pagreitina tinklalapio indeksavimą paieškos sistemoje. Šis tinklalapio struktūros failas turi atsinaujinti automatiškai atsinaujinant, keičiantis tinklalapio turiniui, turinio struktūrai.

Norite pasitikrinti, ar tinklalapis jau indeksuojamas paieškos sistemoje? Į URL adreso laukelį įveskite tokią užklausą: site:domenoadresas.lt. Vietoj „domenoadresas.lt“ įveskite savo tinklalapio domeno adresą. Tuomet „Google“ parodys visus jūsų tinklalapio jai žinomus ir suindeksuotus puslapis.

Visi internete esantys išoriniai šaltiniai, kuriuose minimas jūsų prekių ženklas, pavadinimas, yra nuoroda į jūsų tinklalapį, tikrai turi reikšmės tinklalapio randamumui ir pozicijoms „Google“ paieškos sistemoje. Turima reikšmė gali būti teigiama arba neigiama ir tai jau priklauso nuo tam tikrų veiksnių. Supraskite, kad per nuorodas ir jūsų tinklalapio paminėjimą kituose šaltiniuose yra kuriama jūsų tinklalapio reputacija internete. Atitinkamai pagal turinį ir turimą reputaciją, ryšius su kitais tinklalapiais paieškos sistemos ir vertina jūsų tinklalapio reikšmingumą pagal atitinkamus raktažodžius, atspindinčius jūsų tinklalapio turinį. Kuo labiau žinomas, dažniau minimas jūsų tinklalapis internete, tuo didesnė reputacija kuriama. Jeigu tinklalapis, jūsų verslas minimas patikimuose šaltiniuose, turiniu susijusiuose su jūsų verslu, tuomet reputacija geresnė ir pozicijos paieškoje aukštesnės. Jeigu tinklalapis minimas abejotinos reputacijos ir patikimumo tinklalapiuose, nesusijusiame su jūsų produktais turinyje, tinklalapio reputacija prastėja ir atitinkamai pozicijos paieškoje krenta.

Kad tinklalapis būtų greičiau randamas tokiose paieškos sistemose kaip „Google“, pasirūpinkite šiais klausimais: