Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Klausimai
Array
(
    [questions.php] => Visi
    [questions.php?id=26] => Darbuotojai
    [questions.php?id=27] => Marketingas ir pardavimai
    [questions.php?id=28] => Mokesčiai
    [questions.php?id=29] => Reklama ir RSV
    [questions.php?id=30] => Technologijos
    [questions.php?id=31] => Teisė
    [questions.php?id=32] => Finansavimas
    [questions.php?id=33] => Verslo pradžia
)
Visi Darbuotojai Marketingas ir pardavimai Mokesčiai Reklama ir RSV Technologijos Teisė Finansavimas Verslo pradžia

Ar BDAR visada taikomas tiesioginei rinkodarai?

Teisė

Martynas Bieliūnas
„Privacy Partners“
Vienas iš „Privacy Partners“ steigėjų ir vykdantysis partneris.
2019-09-11 15:41:08

Sprendžiant iš klausimo, su duomenų subjektu nebuvo jokių verslo santykių, parduotų prekių, anksčiau duotų sutikimų ir pan. Tokiu atveju laikausi saugaus požiūrio: sutikimas yra būtinas. Kreipdamiesi į konkretų asmenį be jokio sutikimo ar kito tinkamo teisinio pagrindo – rizikuojate.

Nepamirškite, kad galite kreiptis į įmonę, o ne į konkretų asmenį – tai nepažeis BDAR. Taip pat reikėtų pamąstyti, kaip pritraukti ir sudominti Jūsų tikslinę auditoriją, kad jie patys kreiptųsi į jus, sutiktų gauti naujienlaiškį, užsiregistruotų į renginį ir pan.