Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Klausimai
Array
(
    [questions.php] => Visi
    [questions.php?id=26] => Darbuotojai
    [questions.php?id=27] => Marketingas ir pardavimai
    [questions.php?id=28] => Mokesčiai
    [questions.php?id=29] => Reklama ir RSV
    [questions.php?id=30] => Technologijos
    [questions.php?id=31] => Teisė
    [questions.php?id=32] => Finansavimas
    [questions.php?id=33] => Verslo pradžia
)
Visi Darbuotojai Marketingas ir pardavimai Mokesčiai Reklama ir RSV Technologijos Teisė Finansavimas Verslo pradžia

Raktažodžių parinkimas

Marketingas ir pardavimai

Remigijus Kuliešius
RAIBEC | Be efficient online
Vadovas / CEO
2019-09-11 13:28:43

Ir „Google Trends“ įrankis, ir „Google Ads“ paskyroje esantis įrankis „Keyword Planner“ pateikia alternatyvų ir panašių pasiūlymų, kuriais vartotojai ieško produkto. Abiejuose pradžiai įveskite plačios reikšmės raktažodį ir gausite pasiūlymus, kaip, kokiais kitais raktiniais žodžiais arba jų kombinacijomis vartotojai ieško „Google“ paieškoje. Kad ir „Google Trends“ išbandykite patikrinti žodžiu „čiužinys“ ir gausite alternatyvų, tokių kaip „dormeo“, „lonas“. Nepamirškite, kad žodžiai tik lotyniškomis raidėmis taip pat naudojami ir gali turėti kitą reikšmę, todėl išbandykite atskirai ir juos, pavyzdžiui, „ciuzinys“. Daugiskaita taip pat gali parodyti kitokių variantų. Išbandykite su „čiužiniai“ ir „ciuziniai“.

Kaip teisingai parinkti, jau priklauso nuo to, ką traktuosime, kas yra teisinga. Jeigu pardavimų apyvarta, produktų kaina, marža yra nedidelė, tikriausiai nenorite išleisti didesnio biudžeto. Tokiu atveju parinkinėti raktažodžius reikėtų atsargiai ir apsiriboti galbūt keliais labai tiksliais raktažodžiais. Atsisakykite plačios reikšmės raktažodžių, kad neišleistumėte biudžeto dar tik susidomėjusiems vartotojams ir raktažodžiai būtų skirti pirkimo stadijoje esantiems vartotojams. Pavyzdžiui, nurodę plačios paskirties raktažodį „čiužiniai“, galite sulaukti reklamos parodymų ir mokėti už paspaudimus pagal raktažodžius „dėvėti čiužiniai“, „naudoti čiužiniai“, „pripučiami čiužiniai“ ir pan. Tokių paieškų skaičius bus daug didesnis negu tikslios atitikties raktažodis [senttix čiužiniai]. „Google Ads“ sistemoje raktažodžių atitiktis nustatoma su tam tikrais simboliais. Laužtiniai skliaustai [] nurodo, kad reklama bus rodoma tikslios atitikties raktažodžiui tik tuomet, kai paieškos sistemoje bus įvestas būtent toks ir ne kitoks raktažodis, kaip nurodyta laužtiniuose skliaustuose. Raktažodis [senttix čiužiniai kaina] bus dar tikslesnis, turės dar mažiau paieškų ir lankytojų, bet pats raktažodis jau parodo, kad vartotojas yra pasirengęs pirkti produktą ir ieško, kur įsigyti už geriausią kainą. Apribodami raktažodžiais gausite mažesnį srautą, bet didesnę tikimybę parduoti, išleisite mažiau reklamai ir padidinsite atsiperkamumo tikimybę.