Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Klausimai
Array
(
    [questions.php] => Visi
    [questions.php?id=26] => Darbuotojai
    [questions.php?id=27] => Marketingas ir pardavimai
    [questions.php?id=28] => Mokesčiai
    [questions.php?id=29] => Reklama ir RSV
    [questions.php?id=30] => Technologijos
    [questions.php?id=31] => Teisė
    [questions.php?id=32] => Finansavimas
    [questions.php?id=33] => Verslo pradžia
)
Visi Darbuotojai Marketingas ir pardavimai Mokesčiai Reklama ir RSV Technologijos Teisė Finansavimas Verslo pradžia

Koks būtų įtraukiantis įrašas apie medicinines paslaugas socialiniame tinkle?

Marketingas ir pardavimai

Jarūnė Narkevičiūtė
Kūrybos agentūra „bigNow“
Skaitmeninės komunikacijos specialistė
2019-08-30 12:05:02

Iš tikrųjų žmogaus nereikėtų gąsdinti vaizdais tiesiai iš tokių nemalonių įvykių vietos. Paprasčiausias būdas – patarimai, gydytojo atsakymai į klausimus per „Instagram Stories“ arba trumpi filmukai su patarimais, taip pat gydytojų pristatymas. Tai dažna komunikacijos linija odontologijos klinikose, tad pagalvočiau apie labiau išskirtines komunikacijos linijas iš vartotojo perspektyvos: kas jam įdomiausia, ko jis ieško tokios klinikos komunikacijoje. Pavyzdžiui, kaip prižiūrėti savo dantis, ką reiškia tinkama burnos higiena, ypač ką ji reiškia vaikams. Situacijomis papasakoti, kas nutinka, kai laiku neateinama pas gydytoją. Tarkime, vizuale rodyti susiraukusį ir obuolį kandantį žmogų. Žinutė – ne rūgštus obuolys, o jautrūs dantys, nes pamiršai apsilankyti pas gydytoją. Tokių situacijų galima sukurti daug, kad vartotojui primintų jį patį. Rinkčiausi kuo šiltesnį toną, kuo daugiau šmaikščių situacijų, pavyzdžiui, palyginimus, kaip žmogus jaučiasi prieš vizitą pas odontologą (košmarai, baimė ir mintys, kad viskas dantims blogai, skaudės) ir tai, kokia yra realybė (užtruko 10 minučių, pasirodo, gydytojas klausosi geros muzikos ir buvo net malonu atsipalaiduoti jo kėdėje).