Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Klausimai
Array
(
    [questions.php] => Visi
    [questions.php?id=26] => Darbuotojai
    [questions.php?id=27] => Marketingas ir pardavimai
    [questions.php?id=28] => Mokesčiai
    [questions.php?id=29] => Reklama ir RSV
    [questions.php?id=30] => Technologijos
    [questions.php?id=31] => Teisė
    [questions.php?id=32] => Finansavimas
    [questions.php?id=33] => Verslo pradžia
)
Visi Darbuotojai Marketingas ir pardavimai Mokesčiai Reklama ir RSV Technologijos Teisė Finansavimas Verslo pradžia

„Upsell” ar „Crossell”?

Marketingas ir pardavimai

Remigijus Kuliešius
RAIBEC | Be efficient online
Vadovas / CEO
2019-06-03 10:51:43

Nežinau šiuo atveju, ką turite omenyje, bet jeigu norite patikrinti raktažodžių populiarumą „Google“ paieškoje ir palyginti juos tarpusavyje, pasinaudokite „Google Trends“ įrankiu: https://trends.google.com/trends/. Matysite netgi pagal šalis, kuriose kokios apimties yra mėnesinės paieškos. Be to, galite matyti paieškų dinamiką pagal laiką ir pažiūrėti, kaip jos kito, palyginti su kitais raktažodžiais.

Kitas variantas yra „Google Ads“ paskyroje. Jeigu turite veikiančius „Google Ads“ https://ads.google.com, paskyroje po meniu „Tools“ rasite „Keywords Planner“. Pasinaudodami šiuo įrankiu, galėsite atrasti ir daugiau raktažodžių, kuriais vartotojai ieško, ir sužinoti paieškų apimtis.