Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Verslas
Array
(
    [articles.php?id=8] => Verslas svetur
    [articles.php?id=9] => Verslo idėja
    [articles.php?id=10] => Verslo gidas
    [articles.php?id=11] => Mano verslas
    [articles.php?id=12] => Verslo sąlygos
    [articles.php?id=13] => Sėkmės istorijos
    [articles.php?id=14] => Franšizė
)
Verslas svetur Verslo idėja Verslo gidas Mano verslas Verslo sąlygos Sėkmės istorijos Franšizė

Sukūrė profesinių pažinčių portalą

Kamilija Linkutė
2019-11-28 09:00:16
Edvinas Micuta (30) iš Vilkaviškio daugeliui pažįstamas kaip „Kontaktų vakarų“ organizatorius. Renginių organizatoriaus pomėgis supažindinti žmones paskatino sukurti pažinčių portalą „No Small Contact“, kuris pradėjo veikti prieš pusmetį.

Niekada nežinome, kur gali nuvesti nauja pažintis

Prieš trejus metus su projektu „Kontaktų vakarai“ startavęs E. Micuta pastebėjo, kaip žmonėms patinka naujos pažintys: „Pradėjęs organizuoti renginius pamačiau, kiek daug vertės tai sukuria dalyviams, nes kartais iš pažiūros labai skirtingi žmonės, priversti pabendrauti penkias minutes, atranda bendrų interesų ir taip gimsta nauji projektai bei naujos draugystės. Iš tikrųjų mes niekada nežinome, kur nauja pažintis mus gali nuvesti!“ Tai supratęs, renginių organizatorius nusprendė sukurti platformą, kuri padėtų užmegzti pažintis ir ne renginių metu.

Misija – plėsti profesines pažintis

„Pažinčių portalas labiau asocijuojasi su antrosios pusės paieškomis, tačiau „No Small Contact“ misija yra plėsti profesines pažintis“, – sako įkūrėjas ir priduria, kad nereikėtų apsiriboti vien tik karjera ar verslu, nes kartais naujos pažintys gali būti įkvėpimo ir naujų idėjų šaltinis.

Nėra mažų ar nereikšmingų kontaktų

Pašnekovo teigimu, daugelis mėgino atkalbėti nuo sukurto pavadinimo: „Pavadinimas labai ilgas ir galbūt sunkiai įsimenamas, bet man svarbiausias dalykas buvo jo siunčiama žinutė – nėra mažų ar nereikšmingų kontaktų. Man labai svarbu, kad žmonės suprastų, kokie vertingi jie yra ir kad niekada nekiltų minčių save nuvertinti... Mano manymu, svarbiausia ne tai, kokias aukštumas pasiekėme, bet ar buvome laimingi jas siekdami!“

Kuriant svarbiausia ilgalaikė perspektyva

„Kol kas nenaudoju jokios mokamos reklamos, o užsiregistravusių žmonių jau yra daugiau nei 800. Mano manymu, vienas svarbiausių dalykų, ką mes turime ir ką labai lengvai galime sugriauti, yra reputacija, todėl aš visada stengiuosi žiūrėti į ilgalaikę perspektyvą, nebandydamas pasinaudoti trumpalaikėmis galimybėmis“, – tikina E. Micuta.

Pašnekovas atskleidžia, kad didelė dalis vartotojų yra žmonės, kurie lankėsi „Kontaktų vakaruose“. Portalo kūrėjas taip pat kuria tinklaraščius, kuriuose pasakoja, kaip jam sekasi vystyti projektą „No Small Contact“.

Platformos tikslas – tiesioginis pokalbis

„Visose srityse yra konkurencija ir tai labai gerai, nes skatina nuolat tobulėti. Jeigu reikia palyginimų, tai mes esame labiau kaip „Tinder for business“ arba „LinkedIn in real life“. Visų pirma, mūsų tikslas – skatinti gyvą bendravimą ir taip kurti tikrą ryšį su žmonėmis, dalinantis savo žiniomis, patirtimi ar kompetencijomis“, – tikina portalo autorius.

Pasak E. Micutos, „No Small Contact“ yra naudojamas algoritmas, kuriuo siekiama sujungti žmones pagal interesus ir padėti jiems išspręsti turimus iššūkius: „Pateiksiu labai paprastą pavyzdį: platformoje yra fotografas, kuris nori atnaujinti savo interneto puslapį, ir yra programuotojas, kuris nusipirko fotoaparatą ir nori išmokti fotografuoti. Būtent tokius žmones mes ir bandome sujungti.“ Pagrindinis skirtumas nuo kitų pažinčių portalų yra tas, kad rašant žmogui iškart yra siūlomas susitikimo laikas, nes „No Small Contact“ esmė yra tiesioginio kontakto užmezgimas.

Visada galima rasti priežasčių kažko nedaryti

Prieš portalo startą įkūrėjas sulaukė daugybės atkalbinėjimų: „Buvo daug žmonių, kurie sakė, kad nepavyks, kad neverta kurti dar vienos platformos, juk ir taip turime jų pakankamai daug. Tačiau aš supratau vieną labai svarbų dalyką, kad visada surasi šimtą priežasčių kažko nedaryti. Man ypač patinka pavyzdys su akcijų rinka: labai paprasta žiūrėti į praeities duomenis ir sakyti, kad toje vietoje reikėjo įsigyti akcijų, nes jų kaina buvo žemiausia, tačiau ar labai lengva nuspėti kryptį žvelgiant iš šiandienos perspektyvos.“ Pašnekovas įsitikinęs, kad visuomet geriau pabandyti – net ir sulaukus nesėkmės geriau žinoti, kad padarei viską.

Artimiausiuose planuose – mobilioji programėlė

Verslo plėtra glaudžiai susijusi su finansais, todėl „No Small Contact“ vystoma palaipsniui: „Labai rekomenduoju paskaityti Erico Rieso knygą „The Lean Startup“. Joje yra daug atsakymų, kaip, turint ribotus resursus, gauti didžiausią rezultatą. Artimiausiu metu pristatysime tarpinę programėlės versiją, kurią bus galima atsisiųsti į iš „Apple Store“ ir „Google Play“, gauti visus pranešimus į telefoną, todėl bus dar patogiau naudotis, tačiau tai dar nebus galutinė versija.“

Rinkodara iš lūpų į lūpas

Pašnekovas atskleidžia, kad jo verslo sektoriuje efektyviausia rinkodara yra iš lūpų į lūpas: „Tai man pavyko su „Kontaktų vakarų“ projektu ir labai tikiuosi, kad pavyks su platforma „No Small Contact“. Kalbant apie mokamą reklamą, „Facebook“ yra rinkos lyderis. Mokant tinkamai naudotis, pažįstant savo vartotojus, galima labai tiksliai pasiekti savo tikslinę auditoriją, o svarbiausia – išbandyti skirtingas reklamines kampanijas ir įvertinti jų efektyvumą.“

Visos informacijos nesurinksite

Dvejojantiesiems dėl naujų verslų E. Micuta turi labai paprastą patarimą: „Galbūt nuskambės kaip reklaminis šūkis, bet... Tiesiog darykit. Visada rasit daugybę pasiteisinimų, kodėl kažko nedaryti: trūksta laiko, nėra pinigų, neturiu pakankamai žinių, bet kiekvienam dalykui niekada visiškai nepasiruošite... Nesvarbu, į kiek seminarų eisite, visos informacijos nesurinksite, tačiau kai pradedate daryti, atsiradus tam tikrų iššūkių, jau galite tikslingai ieškoti reikiamos informacijos ir sprendinio. Tada net ir įvairių seminarų lankymas įgauna visai kitą efektyvumą, nes išgirstą informaciją iš karto galite panaudoti praktiškai.“