Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Verslas
Array
(
    [articles.php?id=8] => Verslas svetur
    [articles.php?id=9] => Verslo idėja
    [articles.php?id=10] => Verslo gidas
    [articles.php?id=11] => Mano verslas
    [articles.php?id=12] => Verslo sąlygos
    [articles.php?id=13] => Sėkmės istorijos
    [articles.php?id=14] => Franšizė
)
Verslas svetur Verslo idėja Verslo gidas Mano verslas Verslo sąlygos Sėkmės istorijos Franšizė

Ateities ekonomika: kokie pokyčiai ateis greičiausiai?

Kamilija Linkutė
2019-10-18 13:00:30
Greičiausiai visi sutiktų, kad kaita ir nepastovumas yra verslo sudedamosios dalys. Siekiant palengvinti tam tikrus strateginius procesus, visuomet mėginama nuspėti, kas bus ateityje. Apie verslo ateitį pasakojo būsimi renginio „NEXT Economy“ pranešėjai Justinas Mikulskis ir Tadas Deksnys.

Strateguoti pokyčiai – svarbiausias skaitmeninės rinkodaros komponentas

„Pokyčiai vyksta nuolat, tik klausimas, kiek mes ryžtamės juos vaikytis ir ar tai visada prasminga. Filosofiškai žiūrint, pokytis nebūtinai yra kažkas apčiuopiamai gero, kartais pokyčiai ilgainiui tampa klaida. Savo darbo praktikoje teko matyti, kaip įmonės imasi leisti pinigus automatizacijai, kai tam nėra aiškaus galutinio tikslo. Procesai kainuoja, todėl nukenčia „degančios“ vietos arba bandoma išrasti dviratį iš naujo“, – teigia „Mikulskis.lt“ įkūrėjas J. Mikulskis. Skaitmeninės rinkodaros ekspertas taip pat pabrėžia, kad besiformuojantis kūrybingumas yra esminis pastarųjų metų pokytis reklamoje.

Pamirškite darbą paskubomis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas J. Mikulskis tikina, kad darbas paskubomis atneša vien nuostolių: „Kiekvieno tikslas yra eksponentiškas finansinis, moralinis ir gerovinis augimas, o tai jau darnaus ir atidaus darbo vaisius. Taip pat reikėtų mažinti „multitaskingo“ apimtis ir bandyti aprėpti ar suvaldyti visus įmanomus reklamos kanalus. Tokie bandymai nevaldomai veda prie liepto galo, po kurio – tik neišmatuojama bedugnė ir psichozė.“

Investuokite į žinias

„Kviečiu pradėti daugiau laiko ir biudžeto investuoti į A/B testavimus skaitmeninėje rinkodaroje, nes tik taip liksite objektyvūs ir konkurencingi. Taip pat turinys jau kelerius metus yra sugrįžęs į rinką, apie jį nemažai kalbama, net man atrodo, kad daugelis šią sąvoka skirtingai interpretavo, todėl turime daug turinio socialiniuose tinkluose, bet vis dar labai mažai savuose tinklalapiuose. Akivaizdžiai matome, kad visi siekia trumpalaikio iškilimo į viršų, bet mažai susimąsto apie turinio išliekamąją vertę“, – dėsto J. Mikulskis ir priduria, kad itin svarbu investuoti į darbuotojo žinias.

Tradicinių darbo vietų ateityje nebeliks

Vis dažniau girdime apie nuotolinį darbą. „Viena iš priežasčių, kodėl žmonės nusprendžia dirbti laisvai samdomais darbuotojais, yra suvokimas, kad jų dabartinės darbo pozicijos ateityje neliks ir, norint būti aktualiam, reikia įgyti daugiau skirtingų įgūdžių ir dirbti ne su vienu darbdaviu. Jau dabar apie 40 proc. visų JAV darbuotojų dirba laisvai samdomais darbuotojais ir ši darbo jėga auga tris kartus greičiau nei visa darbo rinka“, – sako „Unboxed Network“ įkūrėjas T. Deksnys. Jo teigimu, jei toks augimas išliks ir toliau, vos po dešimties metų didžiąją darbo rinką sudarys laisvai samdomi darbuotojai.

Verslo vienaragiai be GIG ekonomikos neegzistuotų

GIG ekonomika verslo rinkoje tampa vis populiaresniu sprendimu ir darbdaviui, ir darbuotojui. Ypatingą dėmesį GIG ekonomikai skiria verslo vienaragiai. „Uber“, „Lyft“, „Airbnb“, „Instacart“ ir daugybė kitų iš principo neegzistuotų, jei ne GIG ekonomika“, – įsitikinęs T. Deksnys.

Kviečiame apsilankyti renginyje „NEXT Economy“ ir išgirsti visus pranešimus. Patirtimi taip pat dalinsis: Ilja Laurs, Aurimas Pautienius-Želvys, Aivaras Kazilas, Robertas Juodka, Kamilė Jokubaitė, Vidas Petraitis ir Benas Baltramiejūnas. Renginį remia: „Delfi“, LVPA, Spaudos departamentas, „Technopolis“ ir „Primus Derling“.