Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Verslas
Array
(
    [articles.php?id=8] => Verslas svetur
    [articles.php?id=9] => Verslo idėja
    [articles.php?id=10] => Verslo gidas
    [articles.php?id=11] => Mano verslas
    [articles.php?id=12] => Verslo sąlygos
    [articles.php?id=13] => Sėkmės istorijos
    [articles.php?id=14] => Franšizė
)
Verslas svetur Verslo idėja Verslo gidas Mano verslas Verslo sąlygos Sėkmės istorijos Franšizė

Pomėgis iš vaikystės paskatino įkurti ilgaamžių odos aksesuarų verslą

Inga Rauluševičienė
2019-09-30 09:00:00
Iš Marijampolės kilusi Ugnė Ambrazevičienė (24) vaikystėje buvo modeliu senolės siuviniams, o iškart po studijų kartu su širdies draugu įkūrė naują veiklą sau ir prekių ženklą odinių rankinių bei aksesuarų rinkoje – „Lava Flow“.

Pomėgį siūti atrado jau vaikystėje

Kaip prisimena „Lava Flow“ įkūrėja, verslo idėja kilo labai spontaniškai: „Polinkį į siuvimą ir konstravimą pajutau dar vaikystėje, nes mačiau močiutės siuvėjos pavyzdį ir daug laiko praleisdavau su ja. Dažnai tekdavo pabūti ir jos modeliu mano pačios sumanytiems drabužių užsakymams, kuriuos ji mielai įgyvendindavo. Gaila, kad vaikystės lėlėms ji aprangos nepasiūdavo, bet visuomet parodydavo, kaip tai pasidaryti pačiai. Įdomu tai, kad mano dėmesys visada buvo nukreiptas į neeilinius, įdomesnius bei minimalistinius aksesuarus, tarp jų ir rankines. Pavyzdžiui, pirmajame finansų srities studijų kurse pasisiuvau odinę rankinę pati sau, sulaukiau ne tik pagyrų iš draugių, bet ir pirmųjų pardavimo užsakymų iš jų ir jų mamų! Antrajame kurse siuvimą teko apleisti, nes buvau išvykusi mokytis į Portugaliją. Grįžusi po studijų, stipriai pastūmėta tuometinio draugo ir jau dabar vyro, pradėjau kurti nuosavą prekių ženklą.“

„Lava Flow“ – užkoduota galia, unikalumas ir kokybė

Prekių ženklas „Lava Flow“ – tai lyg ugnikalnio išsiveržimas, kuris tiesiogiai tapatinamas ne tik su pačios verslo autorės vardu Ugnė, bet ir su tai simbolizuojančiomis vertybėmis: galia kurti, veikti, stiprybe ir unikalumu. Verslininkė savo vardą norėjo užkoduoti ir įprasminti kitu pavidalu –kiekvienam savo kūriniui suteikdama vis kitokį ugnikalnio pavadinimą ir taip perduodama klientams dalelę savasties. „Mano idėja – leisti klientams jaustis paprastai, patogiai, bet originaliai. Juk geriausiai atrodai tada, kai jautiesi gerai ir patogiai. Kuriu minimalistinio stiliaus rankines, kurios išsiskiria funkcionalumu. Pati mėgstu kokybę, todėl ir savo gaminamoje produkcijoje esu atsirinkusi tik geras ir kokybiškas medžiagas, o ypač vertinu odą. Mano tikslas – pagaminti kokybišką ir ilgalaikį daiktą“, – paaiškina kūrėja.

Sėkmė – kiekvienas kliento užsakymas

„Lava Flow“ įkūrėja ir yra pagrindinė ašis, apie kurią sukasi kūrybos procesas, gamyba, produkcijos tiekimas, komunikavimas ir administravimas. Techniniais darbais – internetine parduotuve ir jos dizainu – rūpinasi dar vienas ne tik šeimos verslo komandos narys, bet ir vyras Domas. Situacija šiek tiek pasikeičia, kai ateina šventinis laikotarpis. Tuomet tenka komandą padidinti, samdyti dar vieną žmogų siuvimo darbams. Pagrindinis darbo variklis – siuvimo mašina, įsigyta iš šeimos santaupų, o pajamos, gaunamos iš pardavimų, investuojamos į darbo įrankius.
„Rankinių gamyba užsiimu beveik trejus metus. Sudėtingiausi etapai, kaip ir daugeliui kūrėjų, manau, yra šventiniai laikotarpiai, kai tenka gerokai panaktinėti studijoje. Sėkme galėčiau pavadinti kiekvieną užsakymą. Priimu ir individualius užsakymus – kuriu rankines pagal klientų norus, tad labai smagu, kai užsakovas kreipiasi antrą kartą, paprašo patobulinti ar atnaujinti sukurtą gaminį. Šiuo metu Lietuvoje rankų darbo odinių rankinių rinka yra labai didelė, kas savaitę išvystu po naują prekių ženklą būtent šiame verslo sektoriuje. Ateinantys nauji kūrėjai tik pastūmėja stengtis ir daryti viską geriau“, – džiaugiasi verslininkė.

Konkurencijai nepasiduoda: motyvuoja mėgstama veikla ir savirealizacija

Menininkė U. Ambrazevičienė įsitikinusi, kad mėgstamas darbas ir savirealizacija yra pagrindiniai motyvai nepasiduoti atsiradus naujiems odos gaminių kūrėjams: „Konkurencija, kaip ir daugumoje verslo sričių, milžiniška. Nesivaikau greitos mados, stengiuosi sukurti optimalų daiktą, kuris tarnautų žmogui, o ne žmogus daiktui. Įsiklausymas į kliento norus, poreikius ir jo gyvenimo būdą padeda labiau jį suprasti, suteikia galimybę palengvinti jo kasdienybę nešiojant rankinę, delninę, kompiuterio dėklą...“
Kiekvienas modelis kūrėjos galvoje gimsta spontaniškai – tiesiog užėjus minčių ir vaizduotės srautui. Didesnę laiko dalį ji praleidžia nuosekliai apgalvodama kiekvieną detalę ir jos paskirtį. Kartais atsitinka taip, kad, gaminant vieną produktą, jau turi viziją ir kito kūrinio galutiniam variantui. Tuomet viską greitai užrašo ar eskizuoja.
„Viskas ateina palaipsniui, iš savęs. Visada laukiu klientų atsiliepimų, kurie paskatina dar intensyviau mokytis ir tobulinti gaminius, nes juk kiekvienas aksesuaras turi tarnauti ir atlikti savo funkciją, o ne tik būti estetiškas. Kiekvieno užsakymo pagaminimo laikas skirtingas ir priklauso nuo sudėtingumo. Kartais būna ir taip, kad visai paprastą kuprinę tenka gaminti net savaitę: reikia išlaukti, kol nudžius kraštų dažų pagrindas, tada reikia nupoliruoti, o tik vėliau tepti dažų spalvą. Norint išgauti kuo geresnį rezultatą, negalima skubėti, reikia viską atlikti pamažu ir su meile“, – pasakoja pašnekovė.

Siekia bendradarbiauti Skandinavijos šalyse

„Lava Flow“ klientų auditorija – visi maži ir dideli, tiek vyrai, tiek ir moterys. Kūrėja itin vertina skandinavišką interjerą, dizainą, jų požiūrį į kokybę. Yra svajonių realizuoti savo produktus šios šalies rinkai: „Jau užmezgiau ryšius su viena Danijos įmone ir butiku. Svečiuodamasi Norvegijoje neleidau laiko vien poilsiui, o aktyviai ieškojau galimybių plėsti savo pardavimus čia“, – atskleidžia kūrėja.

„Darykite! Nepasiduokite, kai iškils sunkumų. Pažvelkite į juos ne kaip į problemą, o kaip į iššūkį, kuris užaugins jus kaip verslininką“, – pataria U. Ambrazevičienė.

„Lava flow“