Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Verslas
Array
(
    [articles.php?id=8] => Verslas svetur
    [articles.php?id=9] => Verslo idėja
    [articles.php?id=10] => Verslo gidas
    [articles.php?id=11] => Mano verslas
    [articles.php?id=12] => Verslo sąlygos
    [articles.php?id=13] => Sėkmės istorijos
    [articles.php?id=14] => Franšizė
)
Verslas svetur Verslo idėja Verslo gidas Mano verslas Verslo sąlygos Sėkmės istorijos Franšizė

Sezoninio derliaus įkvėpti lankytojams siūlo gastronominius potyrius

Urtė Kasparavičiūtė
2019-09-01 09:00:09
„Nors šiais laikais „Zero Mile“ konceptas skamba egzotiškai, ankstesnės kartos jį taikydavo dėl būtinybės išsimaitinti. Kai nebuvo galimybės produktus šaldyti ar gauti juos iš kitų šalių, bendruomenės maisto produktus rinkdavosi artimoje aplinkoje – augindavo patys, ieškodavo miškuose ar kreipdavosi į netoliese gyvenančius ūkininkus. Atsiradus daugiau galimybių ruošti įvairesnį maistą, nuo „Zero Mile“ koncepto nutolome ir išlepome – renkamės tai, kas mums skanu ir ne visada pagalvojame, ar produktai natūralūs, sezoniški ir pilni vitaminų. Su restorano bendraįkūrėju Domu Vyšniausku išsikalbėjome, kad Lietuvos gastro scenoje trūksta natūralumo, atsigręžimo į tai, ką siūlo motina gamta. Taip gimė idėja klientams siūlyti iš vietinių laukų ir miškų surinktas gėrybes” – apie gimusią restorano „Vilkinė Gastro fields“ idėją pasakoja bendraįkūrėjas Mykolas Lepeška.

Improvizacijos ir naujų derinių paieškos

Pasak M. Lepeškos, nors restorano šefams tai – iššūkis, tačiau viskas priklauso nuo požiūrio ir talento. „Vilkinėje” dirba talentingasis Rokas Petrašiūnas arba kitaip – šefas Salvadoras, kuris sugeba, kaip sakoma patarlėje, iš kirvio išvirti sriubą. Gamtos gėrybių pasiūla milžiniška, tik reikia mokėti improvizuoti bei ieškoti naujų derinių. Tikiu, kad mums tai pavyksta puikiai, didžiausias to įrodymas – lankytojų komplimentai ir grįžtantys klientai”, – projekto sėkme džiaugiasi bendraįkūrėjas. 

Išskirtinis dėmesys kokybei ir malonumo akiai harmonijai

Plėtodami restorano filosofiją, kūrėjai daugiausia dėmesio skiria kokybei, skonių deriniams ir malonumo akiai harmonijai. „Kruopščiai planuojame meniu, atsižvelgiame į klientų poreikius bei tai, ką sezono metu mums siūlo mūsų daržai, miškas ir kaimynystėje įsikūrę ūkininkai. Nors esame įsikūrę toliau nuo miesto, daug dėmesio skiriame ir estetikai – ne tik maisto patiekimo aspektu, bet ir aplinkos. Stalus lauke dengiame baltomis staltiesėmis, puošiame pievoje skintomis gėlėmis, mūsų meniu – žinomos grafikos dizainerės Marijos Jurės kurtas meno kūrinys”, – pasakoja pašnekovas.

Didžiausias iššūkis – atstumas

Pasiteiravus apie iššūkius, su kuriais susiduria plėtodami „Vilkinė Gastro fields“ projektą, bendraįkūrėjas Mykolas išskiria nemenką atstumą nuo Vilniaus iki Buivydžių kaimo, kuriame įsikūręs restoranas. „Esame įsikūrę apie 40 kilometrų nuo Vilniaus, daugeliui žmonių tai – vis dar didelis atstumas vykti vėlyvųjų pusryčių ar vakarienės, tačiau pastebime, kad šis požiūris keičiasi. Vis daugiau žmonių nori atvykti ir ne tik pasimėgauti gurmaniškais patiekalais, bet ir pabūti gamtoje, pievoje paskaityti knygą ar paklaidžioti po miškus”, – teigia M. Lepeška.

Pasak projekto bendraįkūrėjo, dėl šio atstumo nuo miesto būdavo sunku prognozuoti lankytojų srautus. „Kartais likdavo maisto, tačiau jį savaitės bėgyje sunaudodavome patys. Dabar stengiamės priimti lankytojus tik pagal išankstines rezervacijas, nors vis dar pasitaiko atsitiktinai į „Vilkinę” užklystančių gamtos mylėtojų”, – pasakoja pašnekovas.

Aplanko mylintys gamtą ir gerą maistą

Į „Vilkinę“ neretai užsuka mylintys gerą maistą, buvimą gamtoje ir norintys praleisti kokybišką laiką su artimaisiais. „Kurį nors segmentą išskirti būtų sunku – laiką leisti mūsų restorane renkasi ir šeimos, ir poros, čia stiprinti komandų ar rengti vasaros renginių atvyksta įmonės. Taip pat, „Vilkinėje” rengiamos vestuvės bei krikštynos”, – apie lankytojų įvairovę pasakoja verslininkas.

Klientai negaili pinigų kokybiškam maistui ir patirčiai

Lietuvoje kokybiško maisto restoranai, siūlantys patiekalus už didesnę nei įprasta lietuvio kišenei kainą, drąsiai skinasi kelią rinkoje – šiuolaikiniai žmonės linkę investuoti į gerą laiką ir skanų maistą. Smalsu pasiteirauti, kas paskatino šį pokytį restoranų rinkoje? „Žmonės vis labiau atsižvelgia į tai, kas yra natūralu, negaili pinigų kokybiškam maistui ir patirčiai. Geras maistas šiais laikais – ne tik sveikas ir skanus, bet ir pateiktas estetiškai jaukioje aplinkoje. „Vilkinėje” siūlome būtent tai”, – pasakoja sezoninio restorano „Vilkinė Gastro fields“ bendraįkūrėjas.

Ateities planuose – erdvių pritaikymas šventėms

Restorano ateities tiksluose – erdvių pritaikymas renginiams ir šventėms. „Matome, kad vis daugiau įmonių renkasi mūsų restoraną savo komandos stiprinimo renginiams ar šventėms. Mūsų planuose – dar labiau šią erdvę pritaikyti būtent jiems. Konferencijų salę, talpinančią iki 50 žmonių, jau turime, galvojame ir apie daugiau jiems pritaikytų erdvių”, – ateities planus atskleidžia M. Lepeška.

Dirbti mėgaujantis procesu

„Nuskambės banaliai, bet tikiu, kad ko nors labai norint, reikia tikėti, burti aplink save kitus tuo tikinčius žmones ir nuosekliai dirbti mėgaujantis procesu. Rezultatas ne visada ateis iš karto, bet jei bus mėgaujamasi procesu – idėja pamažu virs realybe”, – paklaustas, ko palinkėtų jauniesiems kūrėjams ir verslininkams, turintiems daug idėjų, bet nedrįstantiems jų įgyvendinti, atsako restorano „Vilkinė Gastro fields“ bendraįkūrėjas Mykolas Lepeška.