Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Verslas
Array
(
    [articles.php?id=8] => Verslas svetur
    [articles.php?id=9] => Verslo idėja
    [articles.php?id=10] => Verslo gidas
    [articles.php?id=11] => Mano verslas
    [articles.php?id=12] => Verslo sąlygos
    [articles.php?id=13] => Sėkmės istorijos
    [articles.php?id=14] => Franšizė
)
Verslas svetur Verslo idėja Verslo gidas Mano verslas Verslo sąlygos Sėkmės istorijos Franšizė

Kelionių kultūros žurnalas, leidžiantis įsijausti į keliautojų patirtis

Augustas Kalinauskas
2019-07-04 09:00:52
Viena iš leidinio „SeeN“ įkūrėjų – Viktorija Ulinskė – prieš imdamasi žurnalo šešerius metus praleido
užsakomųjų skrydžių bendrovėje. „Buvau atsakinga už skrydžio paslaugas, paprastai tariant,
rūpinausi, kad keleivių patirtis skrydžio metu būtų kuo malonesnė“, – prisimena pašnekovė.


Po šešerių metų darbo, per kuriuos buvo nuveikta tikrai nemažai, prieš išeinant motinystės atostogų
Viktorijai ramybės nedavė tik vienas dalykas – skrydžių žurnalas, kurio kokybė vis dar buvo gana
prasta. Tačiau išėjus atostogų ir atsiradus daugiau laisvo laiko, kartu su vyro rinkodaros specialisto
Roberto Ulinsko pagalba ėmė dėliotis pirmieji naujo žurnalo apmatai.

Žurnalo unikalumas
„Norime pasakoti, įkvėpti, skatinti žmones keliauti ir atrasti. Stengiamės informaciją apie keliones
pateikti įdomiai, ne tiesiog pasakodami apie įdomias atostogų vietas, bet kelionių potyrius
aprašydami per skirtingų žmonių istorijas, per mažai kam žinomas erdves. Svarbiausia mums yra
istorija ir patirtis, o ne žmogaus padėtis visuomenėje“, – žurnalo koncepciją apibūdina Robertas.

Taip pat žurnalo išskirtinumas yra ir tai, kad „SeeN“ yra leidinys, kuris savo skaitytoją pasiekia jau
keliaujant ilsėtis ar poilsio metu – tada, kai visas dėmesys gali būti sukoncentruotas į kokybišką
turinį apie pasaulio pažinimą, keliavimą su aistra, gyvenimo kokybę, inovacijas ir geras idėjas
vienoje vietoje. Šis žurnalas – tai tam tikra skaitmeninės detoksikacijos alternatyva.

„Tai vienas iš retų atvejų, kai mūsų nepasiekia internetas, ir galime visą dėmesį skirti sau, galų gale ramiai
paskaityti. Pagal statistiką, daugiau nei 90 proc. keliaujančiųjų skaito: nuo skrydžio leidinio iki
saugumo instrukcijos“, – pasakoja V. Ulinskė.

Iššūkiai

Pradėjus kurti žurnalą, anot Viktorijos, buvo labai daug baimių: ar finansiškai pasiteisins verslo
planas, gal po kurio laiko išseks idėjos, ar pavyks surinkti tinkamą komandą ir pan. „Dabar matome,
kad didžioji dalis baimių yra įveiktos – turime nuostabią savo srities profesionalų komandą, kuri jau
daugiau nei trejus metus vis dar dega šia idėja“, – teigia pašnekovė.

Vis dėlto pagrindinis leidinio „SeeN“ iššūkis yra finansinis aspektas – kiekvienam naujam leidiniui
reikia daug darbo surenkant reklamos užsakovus. „Esame netradicinė reklamos priemonė, o dar ir
spausdinta forma, kas šiame skaitmeniniame amžiuje yra tikrai nemažas iššūkis. Tačiau pats
geriausias įvertinimas – ilgalaikiai mūsų klientai. Visa komanda įdeda itin daug širdies, nieko
nedarome atsainiai, kiekvienas naujas leidinys mums yra lyg pirmas ir paskutinis – išleistas su 100
proc. atsidavimu. Tą mūsų neblėstančią aistrą pajunta tiek klientai, tiek partneriai, todėl ir šis
projektas nuolat auga ir tobulėja“, – leidinio sėkmės formulę atskleidžia Robertas.

Atradimai

Didžiausias atradimas „SeeN“ kūrėjams – itin palankūs skaitytojų atsiliepimai. Jų sulaukia tiek
žurnalo kūrėjai, tiek partneriai. Net žurnalo redaktorė Inga Norkė, buvusi ne vieno visuomenėje
gerai žinomo leidinio redaktorė, pirmą kartą gauna tiek daug laiškų ir žinučių iš skaitytojų apie tai,
kaip juos įkvėpė žurnalas, kaip jį skaitant neprailgo kelionė, netgi kad skaitomas žurnalas taip
įtraukė, jog padėjo įveikti skrydžio baimę.

Komunikacija ir konkurencija

Šiuo metu „SeeN“ plečia savo leidinio platinimo tinklą – žurnalą galima atrasti ne tik lėktuvuose,
bet ir didžiausiuose Lietuvos SPA centruose, taip pat elektroninę versiją tinklalapyje
www.seenmag.lt. Tačiau svarbiausias leidinio komunikacijos kanalas – patys skaitytojai, kurie
pasakoja apie netikėtai atrastą žurnalą.

Anot Viktorijos, „SeeN“ konkurentai yra visi medijų kanalai: „Mažoje rinkoje dėl reklamos tenka
konkuruoti su televizija, kitais leidiniais, skaitmeniniais kanalais ir net su naujausiu reklamos
kanalu – nuomonės formuotojais (influenceriais).“

Kaip teigia žurnalo įkūrėja, labai svarbu tiesiog pabandyti. Taip pat būti ištikimam tam, kas tau
pačiam patinka. Laisvės jausmas atperka bet kokią nežinomybę ir sunkumus. Ir, žinoma, reikia
nusiteikti daug dirbti. Čia, anot pašnekovės, savaitgaliai ar darbo valandos nebesiskaito.