Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Verslas
Array
(
    [articles.php?id=8] => Verslas svetur
    [articles.php?id=9] => Verslo idėja
    [articles.php?id=10] => Verslo gidas
    [articles.php?id=11] => Mano verslas
    [articles.php?id=12] => Verslo sąlygos
    [articles.php?id=13] => Sėkmės istorijos
    [articles.php?id=14] => Franšizė
)
Verslas svetur Verslo idėja Verslo gidas Mano verslas Verslo sąlygos Sėkmės istorijos Franšizė

Patriotiškumas įkvėpė pristatyti aksesuarų liniją

Ieva Kniukštienė
2019-05-31 09:00:13
Kaunietis Marius Stašauskas (24) kiek mažiau nei prieš pusmetį ėmė kurti patriotizmo Lietuvai įkvėptą prekių ženklą „Lithuania always“. Kol kas pristatęs Lietuvos formos pakabukų liniją, vaikinas neslepia ambicijų pasiūlą plėsti.
 
Įkvėpė peržiūrėtas filmas

Prisiminęs pačią „Lithuania always“ idėjos pradžią, M. Stašauskas mini filmą, kuris ne tik tapo mėgstamiausiu, bet ir sužadino stiprius patriotiškumo jausmus: „Idėja kilo labai keistai ir gal net pranašiškai, galima sakyti. Atradau Jurgio Didžiulio dokumentinį filmą „To Be LT“ apie lietuvius Amerikoje. Filmas labai sužadino patriotizmą bei meilę Lietuvai. Vieną dieną tiesiog važiavau susitikti su draugu miesto centre ir bevažiuojant man tiesiog žybtelėjo mintyse Lietuvos kontūras. Iškart supratau, kad tai turi būti pakabukas. Norėjau, kad kiekvienas išeivijos lietuvis ir bet kuris kitas patriotas galėtų nešiotis savo šalį sau po kaklu, didžiuotis savo tautybe.“
 
Pašnekovo nuomone, lietuviai iš tiesų turi kuo didžiuotis, o užsieniečiai retai mūsų šalį žino. Pamatę įdomios formos pakabuką, dauguma ims domėtis, kas tai, o lietuviai galės pristatyti kilnią savo šalies istoriją.
 
„Lietuva kadaise užėmė didžiulį plotą žemėlapiuose. Tai buvo didi tauta, kurią žinojo visi. Didžią tautą sudaro didūs žmonės, todėl siekiai taip pat yra tautos atspindys. Nuo karaliaus Mindaugo iki Čiurlionio, nuo Čiurlionio iki Sabonio. Nors prabėgus daug metų plotas sumažėjo, tačiau vis dar yra lietuvių, kurie pulsuoja mūsų senovės milžinių tvirtybe. Mes visi tai turime, tik ne visi tai žino, ne visi yra tai pažadinę. Visi mes viduje turime tai, kas gali padėti pasiekti ir įgyvendinti nesuvokiamus dalykus. Reikia tik nubusti ir pažvelgti kitomis akimis. Dabar šalis gerokai mažesnė, bet žmonės vis tiek didūs“, – įsitikinęs M. Stašauskas.
 
Žinią skleidžia pats

Nuo pirmų produkto sukūrimo dienų veikia „Lithuania always“ paskyra socialiniame tinkle „Facebook“, tačiau ilgą laiką pardavimų vadybos srityje dirbęs vaikinas suprato, kad geriausias žinutės siuntimo kelias pačioje verslo pradžioje yra visai kitoks.
 
„Daugiau nei ketverius metus dirbau pardavimo vadybininku. Atidžiai klausiausi mane supančių žmonių ir kolegų, siurbiau informaciją aplink. Man viskas buvo įdomu, kaip ir dabar. Tokį savo sukurtą produkto pristatymą pasirinkau ne veltui. Visi žinome, kad nuo senų laikų geriausia reklama yra iš lūpų į lūpas. Šito mane išmokė pirmasis pardavimų mokytojas, kuriam esu labai dėkingas. Tai jis suteikė tvirtą informacijos ir žinių pamatą pardavimų ir verslo pasaulio srityje“, – pasakoja M. Stašauskas.
 
Jis atkakliai eina pats nuo durų prie durų, pristatydamas savo idėją, parodydamas ir leisdamas potencialiam vartotojui pačiupinėti sukurtą pakabuką.
 
„Pirmiausia tai man duoda pardavimus, bet ne tik. Kai einu pas klientus asmeniškai, jie pamato mane – idėjos savininką bei patį produktą. Galiu gyvai papasakoti savo produkto istoriją ir iškart pastebėti klientų reakcijas į produktą ir idėją. Na ir, žinoma, galima užmegzti daug naudingų, prasmingų bei linksmų pažinčių. Tokį kelią pasirinkau tik verslo pradžiai, kad galėčiau sukrutinti aplinkinių susidomėjimą prekių ženklu“, – teigia verslininkas.
 
Papildomos motyvacijos neieško

Kaip ir kiekviename versle, o ypač jo pradžioje, pašnekovas pastebi sunkumų, tačiau pastarieji M. Stašauską tik motyvuoja ir veda pirmyn.
 
„Manau, visuose versluose yra daug sudėtingų ir sunkių dalykų, o tai, kas nėra lengvai pasiekiama, yra įdomu. Bent jau man. Nuskambės galbūt banaliai, bet motyvuoju save tik aš pats. Neieškau aplinkinių priežasčių ir ikonų, kas galėtų mane įkvėpti daryti vieną ir kitą dalyką. Sunkumus priimu su šypsena, nes žinau, kad jie praeis ir bus labai įdomi istorija, kurią galėsiu savo anūkams pasakoti“, – šypsosi pašnekovas.
 
Anot jo, nuo simboliškos datos, Kovo 11-osios, startavęs prekių ženklas dar itin naujas ir nuspėti, koks kelias jo laukia ateityje, sudėtinga. Visgi M. Stašauskas atskleidžia, kad vien pakabukais apsiriboti neketina ir ieško papildomų galimybių aksesuarams, kuriais būtų galima Lietuvos formą įprasminti.
 
„Kadangi prekių ženklas dar gana šviežias, sunku tiksliai ką nors atsakyti, bet šioks toks susidomėjimas yra. Manau, kad jis po truputį auga ir augs, tiesiog reikia nesustoti. Na, o tolesni planai, be abejo, yra produkcijos asortimento plėtra ir idėjos auginimas iki tarptautinės rinkos“, – atvirauja pašnekovas.
 
Prekių ženklo „Lithuania always“ autorius iš savo patirties linki drąsos žengti pirmyn, bet neprarasti sveiko požiūrio į bet kurį dalyką: „Kitiems pradedantiesiems noriu palinkėti nepasiduoti emocijoms ir nepamiršti blaivaus mąstymo.“