Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Verslas
Array
(
    [articles.php?id=8] => Verslas svetur
    [articles.php?id=9] => Verslo idėja
    [articles.php?id=10] => Verslo gidas
    [articles.php?id=11] => Mano verslas
    [articles.php?id=12] => Verslo sąlygos
    [articles.php?id=13] => Sėkmės istorijos
    [articles.php?id=14] => Franšizė
)
Verslas svetur Verslo idėja Verslo gidas Mano verslas Verslo sąlygos Sėkmės istorijos Franšizė

Plėtoja aukciono principu veikiančią reklamą

Eglė Jurevičiūtė
2018-02-15 09:00:39
Tobulėjant internetinei reklamai, kinta ir jos sklaidos būdai. Atsiranda vis daugiau bendrovių ir įmonių, siūlančių internetinės reklamos efektyvinimo paslaugas. Įžvalgomis apie internetinės reklamos naujoves bei aukciono principu veikiančias reklamas dalijasi tarptautinės rinkodaros ir reklamos įmonės „SIA Setupad“ bendraįkūrėjis Povilas Goberis.
 
Siekia padidinti reklamos įmonių konkurenciją                     

Įmonė „SIA Setupad“ yra susijusi su skaitmenine reklama, sujungia daugybę reklamos platformų, padeda įmonėms padidinti pelną ir sėkmingai konkuruoti rinkoje.

„Šiuo metu labiausiai orientuojamės į realiojo laiko aukcionų principu veikiančios reklamos administravimą ir optimizavimą, sujungiant daugybę reklamos platformų ir leidžiant joms konkuruoti. Jos gali siūlyti savo kainą dėl kiekvienos reklamos parodymo. Kai yra galimybė konkuruoti dėl kiekvieno iš jų, reklamdaviai gali taikyti labai lanksčias pirkimo strategijas, nes mato visą inventorių. Šios paslaugos padeda klientams – interneto svetainėms – gauti didesnes reklamos pajamas“, – teigia P. Goberis.

Pasak pašnekovo, efektyvi reklamos sklaida įmonių pajamas iš reklamos gali padidinti nuo 50 iki 70 procentų. Visgi gaunamų pajamų dydis priklauso ne tik nuo reklamos specialistų darbo, bet ir nuo pačių klientų požiūrio. Itin svarbu užmegzti ilgalaikį bendradarbiavimą su klientu, nes tik taip galima pasiekti geriausių rezultatų, tinkamai plėtoti svetainės turinį, auginti jos lankytojų skaičių, sėkmingai atsisakyti agresyvios reklamos formų.

„Pirmajame bendradarbiavimo etape pajamas padidiname įdiegę savo įrankius. Išaugusios svetainių pajamos suteikia klientams galimybę sutaupyti brangaus laiko, leidžia jiems daugiau dėmesio ir išteklių skirti svetainei vystyti, jos turinio kokybei gerinti ar kitoms sritims“, – teigia vienos sėkmingiausių Baltijos šalyse reklamos įmonių bendraįkūrėjis.
 
Įmonė išgyvena augimo stadiją

„Į savo klientus žiūrime kaip į partnerius, todėl apibendrintai galima sakyti, kad „SIA Setupad“ yra interneto svetainių monetizavimo partneris. Teikdami savo paslaugas siekiame, kad iš bendradarbiavimo abi pusės gautų kuo didesnę naudą ir liktų patenkintos“, – tikina pašnekovas.
„Tai yra pasaulyje populiarėjanti iniciatyva – interneto svetainių aljansas.“
P. Goberis.
„SIA Setupad“ išsiskiria ypač dideliu dėmesiu ir techninei sprendimo pusei, ir klientų aptarnavimo greičio bei kokybės gerinimui. Įmonė taip pat įgyvendina „Baltic Adexchange“ („BalticAdx“) – projektą Baltijos šalyse, įgalinantį perėjimą nuo tradicinių medijų planavimo prie auditorijos pirkimo premium reklamos pozicijose.

„Įprastai visas reklamos pozicijas sujungiame į monetizavimą aukciono principu. Tik išskirtinai efektyvios reklamos pozicijos sujungiamos į bendrą reklamos inventorių, kuriame leidžiama tiesioginių klientų – reklamdavių ir agentūrų reklama. Tai yra pasaulyje populiarėjanti iniciatyva – interneto svetainių aljansas. Šis projektas sudaro apie 10 proc. mūsų vykdomos veiklos“, – atskleidžia P. Goberis.

Anot „SIA Setupad“ bendraįkūrėjo, pastaruoju metu pastebimas klientų skaičiaus augimas. Įmonės paslaugų vis dažniau prašo klientai iš Lietuvos ir viso pasaulio. Potencialius klientus iš Lietuvos ir kitų šalių kreiptis paskatina noras padidinti iš interneto svetainių gaunamas pajamas, pakeisti iki šiol taikytą reklamos strategiją.