Kategorijos
Visi Verslas Klausimai TOP MOTERYS Renginiai Startup Idėjos E.Įrankiai Video Pilna svetainė
Verslas
Array
(
    [articles.php?id=8] => Verslas svetur
    [articles.php?id=9] => Verslo idėja
    [articles.php?id=10] => Verslo gidas
    [articles.php?id=11] => Mano verslas
    [articles.php?id=12] => Verslo sąlygos
    [articles.php?id=13] => Sėkmės istorijos
    [articles.php?id=14] => Franšizė
)
Verslas svetur Verslo idėja Verslo gidas Mano verslas Verslo sąlygos Sėkmės istorijos Franšizė

Kaip tinkamai pasiruošti tarptautinei parodai?

Ieva Kniukštienė
2018-02-08 13:00:26
Aukšto lygio tarptautinės parodos, sukviečiančios savo sričių profesionalus, skatina atitinkamai pasiruošti, todėl svarbu nepamiršti esminių aspektų, kuriais dalijasi daug patirties šioje srityje turintys verslininkai: sėdmaišių verslo „Pušku Pušku“ vadovas Remigijus Balčiūnas ir lietuviškųjų inovatyvių paspirtukų kūrėjas, „City Birds“ vadovas Ignas Survila.

Pasirinkti parodos sritį

R. Balčiūnas pasakoja, kad pradedant rinktis parodą, kurioje vertėtų dalyvauti, visų pirma reikėtų jas apžiūrėti: „Pradžiai reikia išsirinkti rinkas, kuriose norite dirbti, o tada jau žiūrėti, kokios parodos ten vyksta, kurios tinka jūsų produktui, kurios populiarios ir generuoja srautą žmonių. Sveikintina pradžiai apsižiūrėti tas parodas kaip lankytojui, kad nereikėtų veltui investuoti pinigų. Pirmais metais apžiūrite, o antraisiais dalyvaujate.“

Pašnekovas taip pat pabrėžia, kad nebūtina orientuotis į siaurą sritį. Kartais netiesiogiai su plėtojamu verslu susijusi paroda gali atnešti daug naudos.

„Pirmoji mūsų paroda buvo Vokietijoje, vienoje didžiausių baldų parodų Europoje, kitais metais vėl joje dalyvavome, vėliau pabandėme truputį įvairesnių sričių. Dalyvavome Vokietijoje biuro baldų parodoje, kuri buvo ganėtinai ir netikėtai sėkminga, sulaukėme nemažo susidomėjimo, nemažai užklausų. Kadangi Vokietijos baldų rinka yra gana konservatyvi, įmonių pirkimai daugiau vyksta per asociacijas, jas gana sudėtinga sudominti tose pačiose baldų parodose, o mūsų produktas tinkamas dar daug kur kitur, tad nusprendėme eiti daugiau per kitų sričių parodas: po savaitės dalyvaujame „Retail“ prekių parodoje, ką tik grįžome iš žiemos sporto prekių parodos, rodos, su visai sėkmingais kontaktais“, – atskleidžia R. Balčiūnas

Tinkamų kontaktų šaltinis

Ne paslaptis, kad parodos yra ideali vieta naudingų kontaktų paieškai. I. Survila pasakoja, kad didžiausios sporto profesionalų ir verslo parodos Europoje „ISPO Munich“ metu jis turėjo galimybę susipažinti su šios rinkos žaidėjais ir net stambiais investuotojais.

„Išdalinome tūkstančius vizitinių kortelių ir užmezgėme išties įdomių pažinčių. Jau šių metų kovą „Citybirds“ išleis akcijų paketą ir pasiūlys Europos investuotojams, angelams bei rizikos kapitalų fondams tapti „Citybirds“ šeimos dalimi. Tad tiesioginis akių kontaktas ir susitikimai su verslo partneriais bei investuotojais buvo puikus pradinis žingsnis siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus“, – naudą įvardija pašnekovas.

Žvelgti kūrybiškai

Abu pašnekovai sutartinai tikina, kad vienas svarbiausių pasiruošimo tarptautinei parodai elementų yra kokybiškai parengtas ir akį patraukiantis stendas.

„Ne tik produktas versle yra svarbiausia. Tai kompleksiškas procesas, kurio kiekviena dalis yra svarbi. Mūsų atveju parodos stendas buvo didžiausias iššūkis, kaip 25 kv. m galime sutalpinti visą įmonės „Citybirds“ istoriją, pasiekimus, kaip pritraukti vartotojo ar verslo partnerio dėmesį, parodant, kad mes esame ne tik skaidrus, bet ir patikimas, tvarus verslas. Norėdami išsiskirti ir atkreipti dėmesį milžiniškoje rinkoje, turite rasti būdą, kaip galite būti matomi. Mūsų atveju dizaino pridėtinė vertė, estetika ir paprastumas yra pagrindiniai elementai, kuriuos naudojame visoje komunikacijoje, produktuose, pakuotėse, dizaine, naujienlaiškiuose partneriams, prisistatymuose ir t. t. Nuoširdžiai manau, kad visos šios dalys sukuria dermę, kuri ir patraukia vartotojų bei partnerių dėmesį“,